søndag den 10. juli 2011

6 dage tilbage!

Nu er der kun 6 dage tilbage! Jeg kan næsten ikke forstå det. Igår kom jeg hjem fra en 14 dages ferie i Tyrkiet, så jeg kan kun lige nå at få vasket tøjet og pakket igen. Nu har jeg bare en masse detaljer jeg skal have styr på inden afrejsen. Jeg får også lidt tid til at sige rigtigt farvel til de nærmeste. Jeg skal flyve fra København så mellemlande på Island og så videre til Boston. Det er jo meget fedt så kan man altid sige at man har været på Island ;) Jeg skal starte på en 2 ugers camp i Rhode Island, hvor jeg så kan møde en masse andre udvekslingsstudenter. Jeg ankommer til familien d. 30 juli hvor faderen scott holder fødselsdag, så det hele starter med en fest. Jeg er utrolig spændt og glæder mig så meget til at komme afsted.

           Vægten er nu oppe på 18 kg og der mangler stadig en hel del :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar