tirsdag den 30. august 2011

first day of high school!

Jeg vil lige starte med at sige, Jeg overlevede besoeget med Irene. Vi mistede stroem i 2 dage men ellers var det bare en kraftig storm vi fik. I dag var foerste skoledag. Det var super fedt og jeg fik snakket med en masse nye mennesker. Jeg skal have skiftet engelsk klasse, da de laeser rigtig mange romaner, saa laereren sagde at det ville blive en meget svaer klasse. saa det skal jeg have gjort i morgen. Alle de andre klasser er rigtig gode. Det er virkeligt svaert i marine biologi, fordi alle ord de bruger, er ord du virkeligt ikke kan oversaette og hvis jeg kender ordet paa dansk, kan jeg ikke oversaette det. F.eks ordet gaeller havde jeg ingen ide om hvordan jeg skulle oversaette. Det skal nok blive nemmere med tiden, men jeg har marine biologi med en tysk exchange student saa vi er lige blanke i timen. Paa skolen er der 2 andre exchange student og vi skal moedes en eller anden fredag, hvor vi rigtig kan moede hinanden.

1 kommentar: