fredag den 19. august 2011

Fodbold og Red Sox

Jeg var jo til cheer practice i mandags. Det var rimeligt svært og det var bare ikke mig. Så efter det 3 timers practice spurgte jeg coach om jeg kunne skifte sport. Det kunne jeg heldigvis godt, så jeg skiftede til soccer (fodbold). Vi træner 2 timer hver dag undtagen søndag, så det er noget der kan mærkes i benene. Pigerne på fodbold holdet er rigitg søde, så det er rigtig dejligt. Da jeg skiftede skulle jeg jo også have købt alt hvad man nu skal bruge til træning. Jeg troede at det ville blive rigtig rigtig dyrt, men det var ikke så slemt. Jeg kom af med omkring 120$ og det var for sports BH, spandex, sokker, helt nye adidas støvler, shorts, benskinner og en ting til at beskytte tænderne.

Efter soccer practice tog vi til Red Sox game og det var noget af en oplevelse. Vi fik nogle af de bedste sæder man kunne få og vi havde vores egen tjener. Udsigten var fantastisk og vi vandt kampen! Da jeg forlod Danmark havde jeg aldrig set en baseball kamp før og jeg kendte slet ikke reglerne. Nu elsker jeg baseball og jeg kender de grundlæggende regler.

 Udsigten
 Red Sox fans
 Vores Menu :)

Thorsten, Mig og Malene 

1 kommentar:

  1. Hold da op to timer hverdag?! Du bliver da fodbold ekspert inden du er hjemme igen .. :)

    SvarSlet