lørdag den 17. september 2011

2 months and football!!!

Jah jeg har nu vaeret i USA i 2 maaneder! Det er vildt maerkeligt, det foeles slet ikke som om jeg har vaeret her saa laenge. Det er bare saa forfaerdeligt at taenke paa at jeg kun har 9 maaneder igen! Jeg har moedt saa mange nye mennesker paa skolen og nogle af den er begyndt at betyde en hel del for mig. Jeg kan ikke holde ud at taenke paa at jeg skal sige farvel til dem, selvom der er lang tid til, giver det knuder i maven. Alle folk er saa soede herovre og jeg har det helt fantastisk, jeg har ikke hjemve over hovedet, saa det er bare super. Skolen er stadig super og jeg elsker mine klasser! Jeg elsker at man moeder nogle nye mennesker i hver klasse og ikke som der hjemme hvor man er sammen med de samme i mange aar. Malene og jeg har allere aftalt at jeg kommer til USA til hendes graduation og saa kan hun komme med mig til Danmark og saa skal vi have den fedeste sommerferie ever!!! Nu til noget andet.... Vi vandt igen vores Football game!!! Det er helt fantastisk hvor godt holdet er blevet. Vi var saa pumped i de sidste min. af kampen, da vi vandt i overtid!!! Vi loeb ind paa banen igen og fejrede sejren med drengene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar